woop

Tjaaaao, gissa vad jag gjorde igårkväll? Jag for och... tränade!!!!!!!!!!!!! Minns inte ens när det hände senast. Och inte vilken träning som helst, utan Zumba! Jisses vad kul det var , alltså verkligen JÄTTEjättekul! Kommer helt klart fara igen, och igen och igen och igen...
 
Är typ helt sprallig i benen nu efter igår, tror jag måste ut och gå eller något, är ju liksom en hel vecka kvar tills nästa Zumba...
 
Några få från kubben i lördags, ska börja bli duktig igen på att ta kort från och med när min riktiga telefon kommer tillbaka, den här kameran sucks
 

Kommentarer
Idaaa säger:

Vart tränar du?!?!

Svar: i holmsund, elena tränar där så följde med och testade :) önskar ju dock det kunde ligga i stan!!!
None None

2012-09-13 | 13:21:27
Frida säger:

Ja vart???

2012-09-13 | 13:47:17
Ida säger:

Men åh haha! Iksu Ska ju öppna nytt asnära er den 17sep!! Om du inte visste det! Köp kooort så kan vi träna tillsammans!

Svar: men vaaaaaa asså ska dom öppna ett iksu vid oss? men jaaa men är det inte jätte dyrt på iksu?
None None

2012-09-13 | 21:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback