SM

Hallååååå, ska inte skriva att "oj nu har jag inte uppdaterat på länge igen, men från och med nu lovar jag att göra det" som jag alltid gör (fast nu gjorde jag ju typ det), utan jag låtsas som ingenting istället!
 
I helgen åkte jag och min pingla Marielle till Sthlm. SM i Make Up där Marielle skulle tävla med med mig som modell. Det var riktigt kul! Blev igen topp 3 placering men Marielle är riktigt nöjd ändå och det borde hon vara! Fick riktigt bra kritik av domarna, klockrenaste/bästa mangan tyckte dom, det hon egentligen fick minus på var att linjen under ena ögat var lite skarpare än under det andra ögat, och att hon hade det slarvigt på sminkbordet. Sådana små petitessgrejer går dom tydligen efter. Men skitkul var det! Hoppas på att de lägger upp alla bilder från tävlingen snart då vi inte kom ihåg att ta några kort.
 
Klicka in HÄR och läs mer om vad Marielle skrivit om tävlingen om ni villlllllll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback